Manager proiect
– Planifică strategiile și modalitățile de implementere a proiectelor și urmărește atingerea obiectivelor și rezultatelor propuse prin proiecte;
– Coordonează membrii implicați în implementarea proiectului și experții externi, precum și întreținerea unei bune relații de comunicare cu aceștia;
– Identifică, analizează și rezolvă potențialele probleme interne și externe;
– Monitorizează asistentul administrativ și experții pe întreaga durată de implementare;
– Coordonează și organizează activitățile întreprinse pe perioada de implementare și păstrează legăturile de informare și comunicare cu Autoritățile Finanțatoare;
– Efectuează deplasările aferente promovării proiectului şi a activităţilor propuse;
– Răspunde de păstrarea confidențialității informațiilor la care are acces;
– Răspunde de însușirea și respectarea normele de Securitate și Sănătate în Muncă și de PSI de către toți membri echipei de proiect;
– Asigură resursa umană necesară implementării proiectului;
– Asigură elaborarea procedurilor interne, cunoașterea și aplicarea acestora de către întreg personalul din subordine;
– Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, beneficiarii și finanțatorii proiectului.
– Monitorizează în timp progresul atins față de obiectivele propuse și redactează rapoarte lunare către finanțatori cu respectarea datelor prevăzute în contracte.
– Arhivează corespunzător toată documentația legată de proiect.
– Face propuneri de îmbunătățire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse.
Expert coordonator 1
– Execută dispozițiile date de Consiliul Director și de managerul de proiect;
– Coordonează membrilor implicați în implementarea proiectului si experții externi, precum si întreținerea unei bune relații de comunicare cu acestia;
– Împreună cu managerul de proiect identifică, analizează și rezolvă potențialele probleme interne și externe;
– Monitorizează asistentul administrativ si experții pe întreaga durată de execuție.
– Elaborează procedurile de selecţie a propunerilor de proiecte;
– Monitorizează implementarea strategiei de dezvoltare locală
– Îndrumă beneficiarii în vederea implementării proiectelor.
Expert coordonator 2
– Elaborează procedurile de selecție a propunerilor de proiecte;
– Lansează apelurile de selecţie şi îndrumă beneficiarii pentru pregătirea proiectelor;
– Îndrumă beneficiarii în vederea implementării proiectelor selectate pentru finanțare;
– Execută dispoziţiile date de Consiliul Director şi de managerul de proiect;
– Împreună cu managerul de proiect identifică, analizează și rezolvă potențialele probleme;
– Întreţine bune relaţii de comunicare cu experţii;
Expert coordonator 3
– Elaborează procedurile de selecție a propunerilor de proiecte;
– Evaluează și selectează propunerile de proiecte;
– Îndrumă beneficiarii în vederea implementării proiectelor selectate pentru finanțare.
– Execută dispoziţiile date de Consiliul Director şi de managerul de proiect;
– Împreună cu managerul de proiect identifică, analizează și rezolvă potențialele probleme;
– Întreţine bune relaţii de comunicare cu experţii;
– Monitorizează implementarea adecvată a strategiei;
Asistent manager
– Publicarea acţiunilor de informare şi publicitate;
– Înregistrarea activităţilor realizate de către GAL;
– Participarea activă în soluţionarea problemelor;
– Executarea sarcinilor şi dispoziţiilor delegate de Managerul de GAL/Consiliul Director;
– Înregistrarea achiziţiilor efectuate de către Managrul de proiect;
– Lucrează în strânsă colaborare cu Managerul de proiect şi cu echipa de implementare.
Responsabil financiar
– Coordonarea activităţilor necesare pentru o bună desfăşurare a serviciului de contabilitate;
– Completarea şi/sau semnarea la predare a documentelor financiare;
– Relaţionarea cu banca şi trezoreria;
– Organizarea arhivei pentru documentele fianciare şi contabile;
– Raportarea fiananciară către managerul de proiect, consiliul director, finanţatori şi parteneri;
– Managementul financiar al granturilor;
– Elaborarea unui buget anual;
– Realaţionarea cu angajaţii asociaţiei.